FAQ formalne

FAQ tematy ogólne i formalne

Kiedy otrzymam towar?

Termin nadania przesyłki jest określony przy zamówieniu. Najczęściej realizujemy zamówienia w ciągu 48 godzin. Jeśli masz wątpliwości odnośnie terminu nadania Twojej przesyłki - skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie. Jeśli zależy Tobie na czasie, umieść taką informację w zamówieniu, przy finalizacji koszyka, bardzo często udaje nam się spełnić takie prośby

 

Zależy mi na otrzymaniu zamówienia w weekend

Jeśli zamawiasz towar w piątek i zależy Ci na otrzymaniu go w sobotę, skontaktuj się z nami. Mamy możliwość, za dodatkową opłatą zorganizowania wysyłki, tak by dotarła do Ciebie w sobotę. Tę opcję obsługuje najczęściej DPD. 

 

Otrzymałam/otrzymałem błędne lub niepełne zamówienie, co teraz?

Staramy się realizować zamówienia szybko i bezbłędnie, jednak czasami zdarzają się nam błędy. W takim przypadku prosimy o kontakt ze sklepem, wyślemy kuriera z brakującym towarem, lub z towarem na wymianę. Poprosimy Ciebie o odesłanie błędnie wysłanej tkaniny. Jeśli będziesz miał problem z zorganizowaniem wysyłki, prześlemy do Ciebie etykietę i kuriera.

 

Chcę wymienić lub zwrócić towar. Jak to zrobić?

Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta (t. 513 958 464), wspólnie ustalimy najdogodniejszą formę reklamacji \ zwrotu \ wymiany danego towaru. 

 

Co zrobić, kiedy płatność się nie powiodła?

Prosimy o wykonanie przelewu tradycyjnego.

Dane do przelewu 

Nr konta w PLN: 68 1140 2004 0000 3802 3556 2180 (MBank) 

Nr konta w EUR IBAN: PL66 1140 2004 0000 3812 1067 1206

Numer BIC: BREXPLPWMBK (MBank)

w tytule przelewu proszę podać nr zamówienia, a potwierdzenie przelewu proszę wysłać na hello@alternativetextiles.pl

 

Przy składaniu zamówienia zapomniałam/em o tym, że chcę fakturę VAT

Jeśli otrzymałeś już przesyłkę z paragonem zamiast faktury, nie ma niestety możliwości wystawienia do takiego zamówienia faktury - wynika to z ograniczeń które nakładają na nas przepisy.

Jeśli składając zamówienie pominąłeś opcję wybrania faktury VAT - wpisz dane do wystawienia faktury w wiadomości do sprzedawcy przy finalizacji koszyka.

Jeśli sfinalizowałeś sprzedaż i przypomniałeś sobie, że potrzebujesz fakturę, a my jeszcze nie wystawiliśmy paragonu - koniecznie do nas zadzwoń (tel. 513 958 464) i napisz maila na adres hello@alternativetextiles.pl z danymi do faktury i numerem zamówienia. Nie wystarczy sam mail - prosimy zawsze zadzwoń i upewnij się, że wiadomość została odczytana.

 

Chcę otrzymać fakturę imienną, jak to zrobić?

Jeśli chcesz fakturę imienną, prowadzę nierejestrowaną działalność?

jeśli chcesz otrzymać fakturę imienną z uwagi na to, że prowadzisz nierejestrowaną działalność gospodarczą, musisz nas o tym powiadomić w momencie dokonywania zakupu. Napisz w wiadomości do sprzedawcy, przy finalizacji koszyka, iż potrzebujesz fakturę imienną z uwagi na "prowadzenie nierejestrowane działalności gospodarczej".

Jeśli zapomniałeś nas o tym poinformować, możemy Tobie wystawić taką fakturę ale najpierw musiałbyś nam odesłać paragon pocztą, na adres: Alternative Textiles, ul. Reja 2, 62-035 Kórnik. Jeśli masz wątpliwości, zadzwoń (tel. 513 958 464).

 

Czy istnieje możliwość sprzedaży hurtowej?

Tak! W sprawie sprzedaży hurtowej prosimy o kontakt mailowy – hello@alternativetextiles.pl

 

Nie mogę zalogować się na swoje konto / błąd na stronie

Na początek proszę odświeżyć stronę lub zmienić przeglądarkę. Jeśli to nie pomoże, proszę jednocześnie wcisnąć CTRL + F5 (wyczyścić pamięć podręczną przeglądarki). Jeśli to nie przyniesie efektu, proszę użyć skrótu CTRL+SHIFT+DELETE. W menu wybrać okres "wszystko", a poniżej zaznaczyć tylko pozycję "ustawienia witryn", następnie zatwierdzić przyciskiem "wyczyść teraz". Jeśli to nie pomoże to proszę podać nam treść błędu i/lub screena.

 

Jak działa kupon rabatowy?

Kupon należy dodać do koszyka podczas składania zamówienia. Kupon można wykorzystać jednorazowo, przy dowolnym zamówieniu, w ciągu okresu określonego podczas wystawiania kuponu.

Kwota zamówienia musi być wyższa niż wartość kuponu.

 

Jak wymieniać punkty w ramach programu lojalnościowego?

Nie ma potrzeby wymiany punktów. Zdobywane punkty sprawiają, że nalicza się coraz wyższy rabat zgodnie w zasadami programu lojalnościowego.

 

Jak zrobić domówienie?

Żeby zrobić poprawne domówienie należy złożyć kolejne zamówienie, wybrać odbiór osobisty a wiadomości do sprzedawcy napisać abyśmy połączyli oba zamówienia. Jeśli masz wątpliwości, czy zdążyłeś domówić przed realizacją pierwszego zamówienia lub przed odbiorem paczki przez kuriera, zadzwoń do nas  (tel. 513 958 464).

 

Przesyłka dotarła zniszczona, co zrobić?

Jeśli przesyłka dotarł zniszczona a zawartość uległa uszkodzeniu koniecznie spisze protokół z kurierem i powiadom nas o tym (tel. 513 958 464)hello@alternativetextiles.pl

 

Dlaczego nie ma opcji zamówienia próbek pocztą?

Z uwagi na to, że próbki wysyłane listem priorytetowym nie dochodziły do klientów, zrezygnowaliśmy z tej opcji. Nie wysyłamy próbek listami poleconymi.

 

Chciałbym otrzymać dodatkowo do zamówienia jakieś próbki

Jest taka możliwość, napisz w wiadomości do sprzedawcy w koszyku - podczas finalizacji sprzedaży kody próbek, które Cię interesują, postaramy się je oczywiście dołożyć w gratisie do zamówienia.

 

Wystąpił problem z płatnością, co dalej?

Najpierw należy sprawdzić status zamówienia. Jeżeli jest ono odrzucone trzeba ponowić zamówienie. Jeśli jednak zamówienie ma status nowe, należy opłacić je tradycyjnym przelewem i wysłać potwierdzenie wpłaty wraz z numerem zamówienia na adres hello@alternativetextiles.pl 

Numer konta bankowego:

Nr konta w PLN: 68 1140 2004 0000 3802 3556 2180 (MBank) 

Nr konta w EUR IBAN: PL66 1140 2004 0000 3812 1067 1206

Numer BIC: BREXPLPWMBK (MBank)

 

Kiedy będzie dostępny dany produkt?

Jeśli przy produkcie jest informacja iż produktu nie ma, zapisz się na "powiadomienie o dostępności". Czasami zdarza się, że w sklepie widnieje informacja, iż nie ma danego produktu a jest on faktycznie w magazynie. Jeśli chcesz dopytać o to, jaki jest stan faktyczny, koniecznie zadzwoń do nas (tel. 513 958 464) albo napisz maila na adres hello@alternativetextiles.pl. Wówczas dokładnie sprawdzimy, przemierzymy materiały i uzupełnimy je w sklepie. Zdarza się, że coś zostaje na belce a w sklepie jest informacja o braku. 

 

Czy można nas odwiedzić osobiście i kupić materiały na miejscu?

Tak,  mieścimy się w Kórniku, przy ul Reja 2. Można do nas wpaść codziennie od 8-12.30 ale zawsze po uprzednim, telefonicznym umówieniu się (tel. 513 958 464).

 

Czy na miejscu mogę płacić kartą?

Tak, na miejscu mamy terminal. Można też dokonać płatności blikiem.

 

Przy składaniu zamówienia system pyta mnie o numer telefonu, gdzie go wpisać?

Numer telefonu należy wpisać w panelu klienta w książce adresowej we wszystkich widniejących tam adresach

 

Jak i kiedy mogę skontaktować się z pracownikami sklepu?

Kontakt z nami możliwy jest w dni powszednie: od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16 telefonicznie, mailowo oraz przez grupę kontaktową sklepu na portalu Facebook i inne media społecznościowe.

 

Produkt “uciekł mi z koszyka” , dlaczego?

Zapisanie produktu w koszyku nie oznacza jego rezerwacji. Jeśli nie dokonałeś zakupu a towar został w międzyczas kupiony przez kogoś innego, nie dokonasz jego zakupu.

 

Chcę dokonać zwrotu - jak to zrobić?

Zwrotu towaru możesz dokonać w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Wystarczy odesłać nam nieuszkodzony towar z wypełnionym drukiem zwrotu i dokumentem zakupu. Druk zwrotu znajdziesz tutaj, na dole strony

https://alternativetextiles.pl/pl/i/Zwroty-i-reklamacje/153

Nie dokonujemy zwrotów towarów kupionych na fakturę, towarów uszkodzonych ani takich, docinanych pod konkretne wymagania klienta, np. nie będących wielokrotnością pół metra.

 

Chcę reklamować produkt, jak to zrobić?

Jeśli chcesz dokonać zwrotu towaru z uwagi na reklamację, proszę napisz do nas maila na hello@alternativetextiles.pl - jaki jest problem, a następnie odeślij do nas towar na adres w Kórniku, ul Reja 2, 62-035 wraz z formularzem reklamacji, który znajdziesz tutaj

https://alternativetextiles.pl/pl/i/Zwroty-i-reklamacje/153

 

W jakim okresie czasu mogę dokonać płatności po złożeniu zamówienia?

Płatności należy dokonać w okresie do 6 dni od daty złożenia zamówienia, w przeciwnym razie zostanie ono anulowane.

 

Nie mogę opróżnić koszyka, dlaczego?

Jeśli pojawi się taki problem należy skontaktować się z pracownikami działu obsługi klienta podając adres mailowy na jaki założone jest dane konto.

 

Dlaczego nikt nie odpisuje na moją wiadomość mailową?

Jeśli wiadomość została napisana w formie ODPOWIEDZ NA MAILA wysłanego z naszego automatycznego systemu mailowego, to jest to mail w  formie No-Reply na którego nie odpowiadamy.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl